خدمات پس از فروش گرماتاب

محصولات گرماتاب با ضمانت نامه انحصاری شرکت ایران مشعل که شامل 10 سال گارانتی کلیه قطعات شامل فن، مشعل و لوله ها و 15 سال خدمات پس از فروش می باشد، عرضه میگردد.

امروزه خدمات پس از فروش از اهمیت ویژه ای نزد مشتریان و همچنین صاحبان کسب و کار برخوردار است. در تعریف این خدمات می توان به کلیه سرویس هایی که پس از فروش کالا به مشتریان ارائه میگردد اشاره نمود. این موارد شامل پیگیری خرید ، نصب و راه اندازی ، آموزش ، تعمیر ، مشاوره نگهداری از محصول، پشتیبانی و شرایط استفاده از گارانتی می باشد.

بنابراین خدمات پس از فروش که شاید در گذشته تنها در جهت رفع معایب و نقص های فنی بود و عموماً برای محصولاتی چون لوازم خانگی ایفای نقش می کرد، امروزه مفهومی وسیع تر و با محوریت ارتباط موثر و مداوم با مشتری، جلب رضایت مشتری و وفادارسازی مشتریان را در بر دارد.

شرکت ایران مشعل پس از چهار دهه فعالیت و با توجه به نیاز بازار ایران به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده محصولات گرماتاب و ارائه دهنده خدمات پس از فروش سیستم های گرمایش تابشی در سراسر کشور همواره سعی در ایجاد رفاه حال مصرف کننده جهت بهره وری از محصولات گرماتاب را داشته است و به همراه 30 تیم مجرب در سراسر کشور آماده خدمات دهی در کمترین زمان ممکن می باشد. امروز مفتخریم که بزرگترین شبکه فروش و خدمات پس از فروش این صنعت را در ایران بنا نهادیم. شبکه ای که در سراسر ایام سال، آماده پاسخگویی به نیازهای مشتریان گرامی خواهد بود.

هدف ایران مشعل همواره علاوه بر عرضه محصولات باکیفیت برند گرماتاب، توجه به خدمت رسانی سریع و دقیقِ متناسب با تنوع سبد محصولات و موقعیت جغرافیایی هر استان، که  جزء وظایف ذاتی پرسنل متخصص شرکت ایران مشعل است،  می باشد.

مفهوم حوزه خدمات پس از فروش در محصولات صنعتی بسیار متفاوت تر از محصولات بخش عمومی و خانگی می‌باشد. زیرا عملکرد درست یک محصول صنعتی ضامن بالا رفتن راندمان آن مجموعه صنعتی می‌شود و چه بسا عملکرد ضعیف آن محصول موجب اختلال در روند حرکت آن مجموعه شود.

بر همین اساس شرکت ایران مشعل همواره با درک این موضوع، سعی در ایجاد و پایبندی به خط مشی هایی در سیستم خدمات پس از فروش است که بتواند رضایت حداکثری مشتریان را از نحوه عملکرد این بخش فراهم آورد.

شرکت ایران مشعل که بر مبنای افزایش روز افزون تنوع محصولات خود و با اتکاء به سیاست همیشگی، پایبند پاسخگویی به روند متنوع و پایدار تقاضا از جانب مشتریان وفادارش است ؛ مفهوم جدیدی از خدمات پس از فروش مبتنی بر افزایش ضمانت در محصولات ، بازدید رایگان، نصب و راه اندازی، تعمیرات، سرویس های دوره ای و … را ارائه خواهد نمود تا از این رهگذر موفق به تحقق بیش از پیش شعار  ” گرماتاب = همیشه کیفیت ”  گردد.